Nani wa sekai desu?

Sant som det är sagt. I två dagar har jag suttit och F5at ett flertal WAR-relaterade sidor för att få någon som helst chans till ett tidsfördriv. Än så länge har jag inte fått access till EU-betan. Men man kan ju alltid hoppas på att min tracker på US-klienten skyndar sig lite så jag slipper dra hem 9,5GB i 350kb/s(det är i varje fall en uppgradering från hur snabbt det har gått större delen av kvällen). Men man kan ju inte hoppas på nånting nu för tiden känns det som.

Fredagen gick bra. Jonas kom förbi med hans nyinförskaffade körkort och lodade lite. Sen besökte vi Nathalie på sjukhuset. En helt klar godkänd kväll enligt min mening.

Lördagen blev inte den bästa. Jag orkar inte gå in på detaljer, men jag kan alltid nämna att jag(även om jag inte nämndes vid namn) kom med i NSD och Kuriren. Ni som känner mig väl vet skälet samt vad som inte är sant och så vidare.

Idag blir det nya tag hoppas jag. Även om jag inte har något planerat så kan jag hitta på något fiffigt. Idag har jag bara klarat ut Mass effect för första gången. Blir väl att spela igenom det ett andra varv och fixa commando infiltrator som jag missade första varvet. Det hade varit kul. Utöver det är väl alkoholimundigandet det största nöjet för dagen, även om jag spenderade större delen av tiden ensam. Det blir väl så antar jag, till slut.

För övrigt har jag bestämt mig för att spara ut håret igen. Jag har sett en massa gamla bilder och det såg inte helt cpstört ut. Det är ju faktiskt alltid positivt, i varje fall i min bok.

Nä nu ska jag fortsätta F5a skiten, även om det blir min död till slut. Lycka till med vad ni pysslar med.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0