Njähädå.

Än en gång blir det en uppdatering, jag är inte död, jag lovar.

Jag tvivlar på att jag kommer orka allt som hänt den senaste tiden, men jag kan gärna ta upp det som är akutellt just nu.

Jag och Fredrik är arbetslösare än vad de flesta ekonomer kommer vara efter den här krisen, hehe. Så vi hänger mer än någonsin, ungefär. Det hela började med en inbjudning en tråkig kväll, där vi började spela Bubble Bobble. Ni vet det gamla spelet till NES där man är en grön och en blå drake som skjuter bubblor på fiender och tar ihjäl dom genom att sedan hoppa på bubblan? Bra, för om ni missat det så har ni missat något :-) Vi tog oss igenom alla 100 nivåer och var bestämda på att vi skulle få det lyckliga slutet. Tyvärr gick inte det vägen, så vi kollade på det lyckliga slutet på youtube istället. Sedan blev det dags för Super Probotector, ett ruskigt kul spel till SNES. Där var det lite ovant med GC-kontroller, men det gick vägen till slut. Vi klarade ut det på både easy och normal, sedan kollade vi på det riktiga slutet på youtube. Efter det spelade vi igenom Halo 3 på Legendary, i ett svep så vi fick en fin liten achievement. Nu väntar vi bara på Fredriks systersöner ska lämna tillbaka baldur's gate dark alliance 1 & 2 så vi kan ta oss igenom dom. Sen bör Fredrik ha fått sin ack så fina laptop han beställde häromveckan. Då kan vi gibba WAR tillsammans! Det ska bli kul.

Intet nytt på jobbfroten, vilket man kan förvänta sig i dagens läge. Det är inte så många som vågar anställa. Dock spelar det smärre roll för mig, för jag fyller år snart och jag har sökt in till Umeå universitet. Det blir att hålla alla fingrar och tår på att jag kommer in.

Ehh, så... Nä. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0