Dragging dead bodies in blue bags up really long hills

Tjaa... Vad ska man säga? Fyller 19 år idag, så det kanske är värt att blogga om det då!

Jag hade mitt födelsekalas med släkten igår och det gick bra. Fick en massa löften 'Du får din present sen!', egentligen bryr jag mig inte, men vi ser väl vad mina syskon kokar ihop. Idag tror jag har varit den lugnaste födelsedagen någonsin, jag har inte gjort något speciellt, alls! Det är jag dessutom nöjd med. Ingen supanerfödelsedagsbarnetsådetknapptkangå-fest, fast det är ju bara måndag och bara alkoholister dricker mitt i veckan!

Annars har det inte hänt så mycket, jag har tagit körkort så jag kan söka lite jobb som är lite utanför staden. Man blir sååå galen av att vara hemma hela dagarna! Jag tror jag aldrig har lärt mig så mycket onödig fakta som under denna arbetslösa period. De flesta känner till myten om att C-vitamin hjälper mot förkylningar, men å andra sidan så är det tydligen bekräftat att det inte gör det, såvida man inte tar en stark dos(8g) första dagen när symtom visar sig. Men nu vet ni!

Sedan så var det party förra helgen, både kul och trist att hälsa på folk som sedan säger "Men du, vi har hälsat och träffats förut!" Om det inte motiverar mig att dricka mindre, då har jag ingen aning vad som kan(eller det vet jag faktiskt, men det får inte ni veta, HAH). Partyt var dessutom inte planerat och då förhöjdes kvällens händelser ännu mer!(Får ni inte heller veta, HAH!)

Så nu vet ni vad ni inte får veta!

Skämt åsido, hej då för jag orkar inte blogga nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0