Status report!

Än vid livet och med orken att blogga är jag tillbaka med ännu en fartfylld och intressant uppdatering!!!.... Not.

Tänkte bara förmedla att allt rullar på som förut och att jag fortfaranande väntar på 15:e december. Det enda jag egentligen gör är uppe på nätterna och festar på helgerna, med undantag när jag måste agera chaffis. Gott folk, det var kul första gången man var fyllechaffis, men fyllorna och människorna blir bara värre! (Speciellt äldre, huja) Aja mina första tjänade pengar sedan sommarn, svart och allt, the way I like it. Men jag undrar vilka som inte tar emot pengar svart i sådana här situationer, visst det är ju 'gåvor' och ingen sorts betalning för tjänsten man utfört *wink wink* Men, tänk om någon på skatteverket skulle få in en skattebetalning på en hunka med följande motivering "Jag var fyllechaffis natten mot den 23e - tanterna gav fina dricks" Eller något i den stilen. Fast det måste ju såklart finnas regler angående det där, som jag egentligen borde veta eftersom jag är en svensk medborgare och det är min plikt att kunna varenda paragraf i lagboken! (Nå't i den stilen kanske)

Som sagt, inget nytt, kanske lite nygamla kärlekar har bubblat upp till ytan, och nu pratar vi inte om kvinnor(ELLER MÄN! för er 'lite för smarta för vårat eget bästa som inte läser vad som står utan vad som inte står-människor') utan det är såklart musik jag pratar om. OCH INGET ANNAT.

Såja, nu är jag nöjd och kan dö lycklig, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0