!!

Ja det är fredag kväll och dans i folkets park!!1 Njae egentligen inte. Rent utav måndag morgon! Ve och fasa. Fast nu för tiden har jag lärt mig gilla måndagar. Precis vilken dag som helst, fylld av meningsfulla sysslor... Skämt åsido, måndag duger. INSE!

Idag har jag faktiskt planerat något! Middag hos födelsedagsbarnet Fredrik. Ni som ser honom bör gratulera honom! Det är väl ungefär det enda, jag lär ju inte hinna med något annat. Eller kanske.... (Nu är det meningen att ni ska hoppa ur stolen i ren och skär nyfikenhet) Men jag förblir hemlighetsfull, tehe!

Samtidigt som dagarna går så räknar jag lite smått ner till DET, som förblir hemligt tills vidare och nej det är inte julafton och ni kan dessutom sluta gissa för ni kommer aldrig klura ut det. Förutom kanske någon. I sådana fall - grattis.

Nej nu blev jag sjukt hemlighetsfull och om jag ska hålla på så kan jag lika gärna inte skriva något!

HEJ DÅ och god morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0