Tråååååk

Jag har väldigt tråkigt. Jag vill inte sova. Men jag har min öl iallafall. Skulle kunna kyssa någons fötter för den öl jag har bredvid mig i skrivande stund. Festen som skulle varit idag blev flyttat till Lördag(imorgon, idag, whatever). Men förutseende som jag var köpte jag en massa extra öl... Kanske man är klärvoajant? Kanske stämmer, när det gäller alkohol iallafall. Jag alltid en känsla i magen när jag spårat en kväll. Fast då måste man räkna med faktorer från ett psykologiskt perspektiv, som att om jag känner att jag kommer spåra, så kommer jag troligtvis att göra det mest på grund av känslan att jag kommer göra det. Eller är det ännu djupare? Jag får fundera vidare på det när jag imundigat mer alkoholiga drycker. Då kanske det mytomsbundna oraklet kryper fram och spyr ur sig sanningar(inte bokstavligt talat, även om det hänt några gånger). Vi går vidare med en matrix-referens, ska man ta det vita, runda, med brytskåra, märkta OT-pillret eller det vita, avlånga med gravyr y och skåra på den ena sidan, den motsatta sidan är slät-pillret?! (jag talar faktiskt om allergitabletter här!) Risken är nu när jag druckit lite att jag blir sjuhelsikkes... vi kan kalla det cp för enkelhetens-skull, om jag tar Tavegyl. Zyrlex är så sjukt tam, tog den igår och gick ändå runt och snorade. Jävla allergi. Jag vägrar allergisymptom när det dagas för fest! Även om det kostar mig ett minne av hela kvällen! (ni som har varit med om alkohol+anti-histaminer vet vad jag pratar om)

Jag har vidare funderat på vad jag ska skriva på den här bloggen. För mina tankar är inte intressanta. Ska jag vinkla det politiskt där jag uttrycker mitt hat mot all vänsterpropaganda som tillåts i bamsetidningar? Eller en blogg där jag rentutav förolämpar och trycker ner allt jag ogillar? ELLER skriver om sjuka historier á la Tucker Max? Jag har ju faktiskt några historier. Men dom brukar jag spara till isbrytande(igen inte bokstavligt talat).

Ajja jag ska väl hitta på något sjukt kul att göra... eller något

Puss och HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0