Odefinerad

En helt meningslös uppdatering.

Just nu sitter jag och ser på anime. Jag har inte haft mycket att göra, men jag tycker att det är skönt att bara ligga i sängen och koppla av med lite meningslöst blodbad, anime style så klart. Jag ser på Peace maker Kurogane. Det är en liten speciell twist på Shinsen gumi under revolutionen i Japan. Mycket intressant ur många perspektiv. Blodig och nästan historisk korrekt(namnen stämmer iallafall^^,). Nej nog pratat om anime och sådana nördsaker. Ni kanske undrar vad jag har pysslat med på Valborg. Vill inte göra er besvikna men jag spendera den mestadels hemma. Min bror tyckte väl synd om mig och bjöd mig på middag. Det var trevligt, bara jag, Mattias och Hanna. Vi hade riktigt jäkla kul xD Vi har ju samma musiksmak och humor, vad kan gå fel? Inte mycket skulle jag vilja säga.

Jag har dessutom en mycket bra låt på skallen. My pace med Sunset Swish. Jag vet inte varför, men jag älskar den. Nä nu är det dags för mitt inlägg att spåra lite. Imorgon har jag inget planerat, jag borde väl moppa golvet eftersom jag näst intill lovat alla jag känner att jag ska städa mitt rum. Sedan måste jag fixa lite med läxor och sådant kul. Dessutom har min styvbror flyttat, så det måste ju bli inflyttningsfest nu till helgen. På tal om honom! Jag drog dit igår(konstigt nog hittar jag bättre på Hertsön när jag är grovt påverkad av alkohol än när jag är nykter) och hjälpte honom koppla i lite hi-fi utrustning och skruva ihop stolar från ikea. Ibland när jag skruvar ihop saker från djävulen själv så tänker jag, "Har personen som kommit på den här designen skruvat ihop skiten själv?". Kändes som inget passade när man följde ritningen. Min bror sa "Vi behöver öl för det här". Lyckligtvis är jag ganska påhittig så jag gjorde inte alls enligt ritningen och körde min egna grej. Då jäklar fick vi ihop skiten. När jag flyttar hemifrån så ska jag inte ha något jävla ihopskruv från bög-ikea. HEJ DÅ OCH GOD NATT NU BÖRJAR JAG BLIR ARG NÄSTAN.

Nä skämt åsido. Men god natt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0