Kanske dags att skriva något

Senast jag skrev var i fredags, om inte mitt minne sviker. Sedan dess har jag i princip bara avverkat en fylla och en baksmälla. Jag tänkte skriva om några händelser under festen samt något skämt om att hästtjejer fattar galoppen. Men jag orkar seriöst inte. Hade jag inte varit mer baksmullen än Gud själv dagen efter festen kanske jag hade orkat skriva om det. Men nu ska jag sluta skriva om vad jag inte tänker skriva om, för då hade det blivit ett väldigt långt inlägg.

Istället; idag ramlade jag in på skolan efter lunch, i vanlig ordning, och hade Styrteknik. Hann inte avsluta uppgiften jag började med. Ska göra den tids nog dock. Anledningen var en körlektion. Jag cruisade bara runt i stan' lite, inte mycket kvar av alla böglektioner så jag äntligen får mitt körtkort. Jag har visserligen mig själv att skylla. Bristande motivation och slöhet är min forté.

När jag kom hem så såg jag alla serier som sänds i USA på måndagar, sen var det helt plötsligt kväll. Jag var dessutom ensam hemma och skulle laga mat. När jag lagar mat så finns det något som är lika säkert som gravitationen, ebb och flod, jordens cirkulation runt solen osv. OCH det är att jag lagar något som passar perfekt till gurkmajonäs. Iofs passar nog allt till gurkmajonäs. Just idag blev det varmkorv med bröd. Kom på mig själv runt 9-tiden att jag var hungrig, så det blev något snabbt och lätt - det passar dessutom utmärkt med gurkmajonäs! Hade jag uppfunnit gurkmajonäs hade det varit mitt stoltaste ögonblick i livet. På tal om att uppfinna maträtter. Jag träffade en gammal kompis på stan' idag. Han skulle utbilda sig till sushi-kock. Vilken rackare... vilken rackare.. Men det var helt klart kul att träffa honom. Jag tror jag ska komma på något mer onödigt att säga bara för att dryga ut det här inlägget såååå grymt mycket... I helgen! Då jäklar slår vi till på stort med magiska trick och kostymer, det blir nog coolt. För kostymer är grymt. VÅGA INTE SÄGA NÅGOT ANNAT!!

SUIT UP!

(och puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0