Glömde en sak!

Mitt i all fylla i Fredags fick jag ett vanligt felskickat sms:

"Grattis på Ronnys namnsdag. Önskar från skogen"

Kort och glatt, jag heter inte Ronny på något sätt, men jag tog ändå åt mig alla önskningar från Skogen. Synd för Ronny att han inte fick sitt grattis-sms, bwhahahaha.

Någon ringde dessutom idag när jag låg och sov, fast det var inte lika kul jag sa bara Anton varpå dom svarade "Oj då måste jag ha ringt fel, hej då"

Tråkigt värre. Ajja någon gång kan jag dra historien om när någon som ringde trodde jag var någon riktigt duktig ölprovare och ville skicka hem en massa prover gratis på några exklusiva öl som kostade skjortan.

God natt igen ^^

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du är ond Anton. Jag gillar det!

2008-05-20 @ 01:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0