Äntligen Fredag!

Eller något... Visst det är skönt med helg osv. men jag börjar oroa mig för engelskan, jag har inte varit där på svinlänge, jag har ingen aning vad som gäller. Ajja, det är ett senare problem! Jag skrev prov i Lokala Nätverk A också. Jäklar vad cp det är. Men jag fick 14/27, inte illa för att chansat på mer än hälften av frågorna. Dessutom frågor med flera alternativ gav poängavdrag ifall man svarade fel. Hujjaligen. Ska göra praktiska provet på måndag. Jag måste böna och be André om hjälp, den killen är min riddare på vit hingst! Om han går med på att hjälpa mig förståss. Fick en trevlig överaskning när jag vaknade i morse. Brorsan stormade in på rummet och slängde en sjua vodka i sängen, stal en godis och sedan försvann med orden "jag kommer tillbaka med mer!". Det bådar gott inför kvällen, jag hoppas bara att det inte spårar som det alltid gör.

Tataaa~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0