Sha!

Jag har ju inte bloggat på ett tag. Orsaken är att jag har jobbat eftermiddag och inte haft ett liv alls, inget intressant har hänt alls. Men igår! Då piercade jag tungan och pratade som en retarderad person större delen av dagen. Jag måste bara säga att jag är riktigt lyckligt lottad med mina arbetskamrater. Jobbet kan vara trist, men det märks inte alls med arbetskamrater som de jag har. Och när alkohol är inblandat på fritiden så slopas alla roller vi har på jobbet och det blir riktigt go stämning! Sedan efter färjan blev det efterfest hos Ante där det bjöds på whiskey, skumma groggar och gudomligt gitarrspel! Synd att Tomas var tvungen att dra hem till frugan ;) Vi höll på till 4.30 och hade trevligt! Men nog pratat om det.

Jag har gjort hål i tungan som sagt, jag kan meddela att det inte gör ont alls, inte ens nu. Men den är svullen som bollarna på en elefant med blue balls. Och den är lite småäcklig så det blir inga bilder! Rynkig och blek, hujaligen.

Ikväll ska jag på dejt med Nathalie.. Vi ska se Sex and the city. Och nej jag är straight och jag har inte blivit tvingad, jag vill faktiskt veta vad som händer. Det har ju talats så otroligt mycket om filmen så den är säkert intressant.

Nä nu ska jag suga på lite isbitar så Nathalie inte kan reta mig allt för mycket ikväll!

TALLIIHOOOOOOO!!!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

pfft stor risk att jag inte kommer reta dig ;)

2008-06-27 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0