Så... kommer du hit ofta?

Gårdagen började väl hyffsat. Sommarvikarie-utbildning för Hardtech. Jag åkte buss till Sunderby folkhögskola, tidigt på morgonen. Jag brukar inte ens stiga upp så tidigt när jag hade skola. Hujaligen. Hursomhaver, ungefär vid 15.00 slutade alltihopa och nu kan jag allt om KI, MI, EI osv. Eller vänta. Ajja det finns manualer man kan läsa om man känner sig otillräcklig.

Efter kursen åkte jag med Birge in till stan och mötte upp Nathalie efter hennes arbetsintervju, sedan degade vi ett tag tills min buss gick. Väl hemma confade jag min brors router så den fungerar perfekt. Senare på kvällen bjöds det på modevisning och striptease av Nathalie och Michaela... med Michaelas farmors kläder, som underligt nog var riktigt heta. Fast jag kokade makaroner så jag hade inte så mycket uppmärksamhet åt stripteasen... yeah right.

Idag har jag varit mycket trött hela dagen, dels beror det påkaratekaffet som serveras på Nathalies jobb som höll henne vaken och mycket busig och faktum att det är svårt att sova tidigt när man har så fint sällskap! Eftersom jag har varit trött har jag spenderat stor del av tiden i sängen vilandes och kollat på TV. Det är skönt med sommarlov som tillåter sådant. Tyvärr börjar man jobba på lördag. Men men storkovan väntar, så det är väl värt det.

Kom hem snart~~!

PUSS

Kommentarer
Postat av: nathalie

Karatekaffe is the shit! :D



PUSSSSS

2008-06-15 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0