Ny dag och nytt inlägg!

Dagen har varit ganska händelsefri. Jag drog in till stan' mitt på dagen någon gång och inhandlade lite grejer och gav tillbaka Rebeccas jacka som hon hade glömt på senaste festen. Sedan drog jag hem och fick ett plötsligt infall att vilja träffa Nathalie(Okej då, jag blev liiiiite halvt övertalad också^^). Sagt och gjort jag åkte buss till henne och fick gratulera henne på hennes 18-årsdag. Samt att jag blev korsförhörd av hennes morbror. Sedan så vinglade vi in till stan' på hennes cykel som heter Sylvester och är rosa. Där inne satt vi i ca. 40 minuter och väntade på min buss. Medan vi väntade läste vi tidningen några gånger, och nästan en halv gång uppochned.

Och nu är jag hemma. Jag ska väl ligga i sängen och se vänner. I all seriebrist fick jag för mig att se vänner från början, so far är jag på tredje säsongen.

Sååååååååååå.... händelsefri, jajemen.

ÖVER OCH UTÅT!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sylvester är fin han! och min släkt är speciell.



"Databasen, det är juh typ ute i rymdeeen" ;)

2008-06-10 @ 16:26:38
Postat av: Anton

Sylvester! Vilket fint namn på en cykel!

2008-06-10 @ 17:55:43
URL: http://jaklakarring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0