Naturligt urval

Är en fin grej. Jag sitter just nu med en tändarmekanism, en sån där som ger en stöt som tänder på gasen till en tändare. Jag har inte klurat ut hur jag ska trycka på knappen utan att få en stöt, men likförbannat försöker jag lista ut. Nyfikenheten är dödlig. Men nog pratat om det.

Rätt som det var så blev det kväll, jag fick påhälsning av de flesta av mina bröder idag. Och vi åt frukost med samlad familj, det var väl 11 år sedan eller något när alla syskon inte bodde hemma längre. Det var trevlig.

Men jag ska inte babbla på så mycket, jag har sortering att göra efter mina fester, pant för sig, ofärgat glas för sig och färgat glas även också för sig. Jag ska nog införa en regel att man bara får ta med sig pantbart dricka. Nä nu skojar jag bara, jag är inte en sån jävla party pooper. Det ska bli ett rent nöje!

HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0