Jajemen, uppdatering.

Jag finner mig själv i ett tillstånd där jag absolut inte har något att göra, därför kan jag skriva de senaste grejerna som hänt.

-censur- ^^

En kul sak hände dock idag, när allt strulade på morgonkvisten. Tomas(en kollega) stoppar en tekniker och beskriver problemet vi har, varvpå teknikern svarar; "Men så ska det inte vara, det är något fel.". Jag stod bakom dom och skrek "NOOOOOOOOOOOOOO SHIT SHERLOCK" i mitt huvud. Fy fan. En annan rolig grej med tekniker är att de går runt med fina "civil"-kläder med plånboken i höger hand. Alltid. Det slår aldrig fel, det är som att i utbildningen för tekniker ingår börsbärnings-tekniker. Tomas förklarade det som "De har så tjocka plånböcker så att dom inte får plats i fickan", det roliga är att det säkert är sant.

-censur- ^^

Ajja nu har jag tjattrat på nog.

HEJ DÅ^^^^^^^^! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0