Fuck solbränna, go balkbränna!

-cencurerat-Men dagen har inte varit händelselös! Strax före haveriet brände jag mig på armen:

Tur var att de inte var 300-gradiga balkar, utan de mer "svala", dom rörde på min oskyddade arm några millisekunder, det sved så utihelvete, men som tur är fanns det kylbalsam och bandage. Tog av bandaget senare på dagen och nu är det bara ett litet rött märke. Kylbalsam <333 Nu kanske ni tänker "höhö vilken fjolla" Men då har ni inte sett en kille på ett annat skiftlag som brände sig. Det var bara rött från början så han tänkte inte mer på det och skippade balsamet. Senare så bubblade huden upp och blåsor uppstod, dagen efter var det kolsvart. Och gjorde jävligt ont. Så ja, jag tar det säkra före det osäkra..

Jag kom just från ICA där jag storhandlat inför mina 2 veckor solo! Mor min var snäll nog att lämna ett ICA-kort. Så jag har shoppat lös på det gamla vanliga, dock glömde jag köpa gurkmajonäs :(

Fast! Nu ska jag göra något annat, ha det kul ikväll!

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha satan vad bad du ser ut ;)



2008-06-19 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0