Ack igen

Ska man vara nere. Jag hade brakar-fest igår och alla hade trevligt, men jag hade inte så trevligt. Det blir alltid så när jag passerar en viss tröskel med alkohol. Det är hemskt och dåligt. Jag verkligen hatar den egenskapen hos mig. Men jag har väl kanske mina anledningar att vara nere. Men nog pratat om det!

Upp till en viss punkt hade jag kul igår, men då kröp emo anton fram. MEN FAN upp tills dess var det ruskigt trevligt enligt min mening. Kanske lite mycket och städa nu i efterhand, men jag är sjukt full fortfarande, så det kanske blir roligare att städa full.

Det blev ett ganska kort inlägg för att jag tror jag behöver sömn innan mina föräldrar kommer hem.

Puss och hej då

Kommentarer
Postat av: Oskar

Nejmen Anton inte sant? :D

2008-06-09 @ 05:40:58
URL: http://q-fisk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0