Yay!!

Äntligen! Sista skiftet av nattveckan avklarat. Jag ser fram emot min lediga tid. Jag ska... jag ska.... ehh... Jag ska inte göra ett piss! Eller jag ska städa innan mor kommer hem så hon inte klubbar ihjäl mig. Men annat än det, nada. :) Det ska bli skönt att inte ha några tider att passa och att tänka hur jag ska ta mig till storheden och hemmåt. Ikväll blir det partaj med utgång. Det skall bli sannerligen trevligt, jag kommer inte ihåg sist jag var på krogen(inte för att jag har fått för mycket att dricka, utan att det var länge sedan, om man inte räknar när jag var ute med kollegorna). Det här blev ett kort inlägg, men det är inte så mycket som händer egentligen, jag lovar.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0