HEJ!

Jag är alledes för pigg för att sova just nu, jag vet inte varför. Jag höll på dö av trötthet på jobbet, just typiskt. Så därför tänkte jag skriva av mig lite.

Hela veckan har varit förträfflig, jag har fått träffa Nathalies bror - Alexander, styvmor - Ulrika och hennes far. Mycket trevligt folk.

Igår var första nattskiftet för veckan, vilket innebär 12 timmar. Jag hade förberett med en cola och fyra red bull. -censur- Då efter ungefär en halvliter kaffe, fyra red bull och en cola så stal jag party-trucken och poppade Schnappi das kleine krokodil och 99 luftbalongs på högsta volym. Medan jag cruisade förbi alla i hela hallen. Och sedan lastade jag om lite lådor, nynnandes på dessa två låtar som jag hade på repeat i minst tre timmar. Dessutom har party-trucken ett säte som vinklas när man höjer gafflarna över 3,5m. Så jag körde gafflarna upp och ner så att sätet gungade fram och tillbaka samtidigt som jag körde runt i cirklar och sjöng med i låtarna. Synd att den energin inte varade så länge. Ungefär en timme före vi slutade så blev jag dötrött. Såg ut som en zombie.

En rolig incident på bussen hem också. När bussen var ungefär vid Örnäset tänkte jag spela lite på mobilen så att jag inte somnar. Jag kanske fokuserade lite för mycket på spelet, för nästa gång jag tittade upp så var jag på Kronan. Så jag hojtade till och frågade om han hade kört fel. Men busschaffören hörde mig inte. Så jag gled med till ändhållplatsen på kronan. Där upptäckte han mig och frågade om jag somnade och att han inte hade sett mig där bakom. Jag har ju gått några gånger från Kronan förut, så jag tänkte, ajja en morgonpromenad har väl inte skadat någon. Fast chaffisen var snäll nog att köra till Lerbäcken. Jag antar väl att jag hade kunnat kräva en massa grejer när dom gör sån't där. Dom har ju ändå sina turer att köra. Men men... JUSTEFAN, jag har klippt mig också. Om det är någon som bryr sig.

Ska försöka sova, god natt!! Eller morgon... eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0