....

Ja vad ska man säga. Jag vet inte själv. Jobbade 6-18, och tydligen missade jag en hel del. Det skulle ju vara fest hos grannen ikväll, men grannen är inte ens hemma, så något måste jag ha missat. Jäkla jobb.. bara förstör. Och soligt var det också. Huja.

Men! Jag har en liter whiskey, det är ju alltid något. Annars så händer inte så mycket, jag är ensam hemma igen tills på måndag. De jävlarna bara kom hem en dag sedan for de igen. Jag börjar ju bli less.

Men men, jag ska väl se en film innan jag går och lägger mig. Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Anton

Gash. whisky. klarar inte ens av det på fyllan ahha!

2008-07-17 @ 22:46:35
URL: http://jaklakarring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0