Dagen är kommen!

Som rubriker antyder, dagen IFF(icke föräldrafritt) väntar bakom hörnet. Imorgon är jag inte solo igen. Lägenheten är i toppskick, blev just klar med städningen. Posten sorterad, reklam, tidningar och räkningar/brev. Allt ser bra ut... förutom mitt rum. Men det gör det i princip aldrig, så jag orkar inte göra något åt det.

Nu sitter jag och lyssnar på Silent Hill 2 OST, d.v.s soundtracket. Riktigt go stämning i den musiken tycker jag. Promise, Theme of Laura och Angels Thanatos är riktiga guldkorn! Nu har jag fått slut på saker att skriva om och göra.. Och jag får inte komma till en viss dam än... De säger ju att väntan är värst ;)

Jamen, nu ska jag hitta på något att göra... Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0