Tiiidiiiiiiigt :(

Jag vaknade 8.00 och jag vill inte till arbetsförmedlingen och lyssna på basinformation, något som jag till 100% säkert redan vet. Men ajja vad gör man inte för.... ja vad fan gör jag det här för? Det är ju sån't här man gör för att undvika att få a-kassan ryckt ur handen.

Nä usch och blä, människan är inte skapt för att vara uppe dessa tider!(förutsatt att dom gått och lagt sig och sedan vaknat)

Måste dra, uppdaterar väl ifall något spec. händer :O

uppdatering: Som jag trodde. Inget nytt. Summan av det hela: Sök jobb själv, vi gör ingenting för dig, vi kanske skulle göra något för dig om du var över 20... och hade a-kassa.

Jag hade iofs inte så stora förhoppningar. Fast jag fick lämna in mina slutbetyg i varje fall. Nu är det bara arbetsintygen kvar -_-'' Som jag bör få nästa vecka.

Och när jag var i stan så glömde jag att gå på apoteket och handla allt möjligt skit jag kommer över :< Men men, jag får väl ta det imorgon istället.

Föreläsarn var lite småkul, även om man bad till Gud att han skulle dö. Han sa ordet "viktigt" ungefär två gånger per mening. Rolle kunde inte hålla sig för skratt, jag märkte det inte för att jag kopplade bort honom efter ungefär 20 minuter. Föreläsningen varade i ungefär 65 minuter eller så. Blä.

Nu är det slut på uppdatering, TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0