Off we go!

Hej alla trogna läsare!

Det här blir nog det sista blogginlägget före jag drar till Bulgarien, så jag tänkte skriva något fint. Det värsta är väl att jag kan inte komma på något fint att skriva. De senaste dagarna har varit tämligen händelselösa. Jag har i princip bara hängt med kompisar och kollat på anime. Jag har börjat se en ny serie som heter Code Geass. Riktigt bra, speciellt om man gillade Death Note. Något annat än det så är det rätt händelselöst, som vanligt, typ.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att Nathalie kommer hit, så jag har något att göra. Inte ens föräldrarna är hemma nu... inte ens hunden! Så ja, jag har väldigt tråkigt.

Men nu är jag för trött och uttråkad att försöka sitta och klura på hur jag kan säga att jag har tråkigt på flera olika sätt.

Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0