Ny design.. typ snart hoppas jag?

Jag blev faktiskt lite sugen att ändra lite på designen. Jag är inte helt nöjd, men det är ett work in progress! Jag hoppas den nya designen kommer upp snart så ni också får se den. Juste ni... ni som läser den här bloggen!

Idag har jag näst intill ingenting planerat. Jag kanske får börja packa idag, om min mor får för sig att ta fram resväskan. Den är nämligen undangömd någonstans i något förråd. Men det är tur att jag besitter xy-kromosomer och kan packa med ögonbindel och händerna bakbundna. Jag har liksom inte mycket att välja på. Eller jag har ju en del, men då är det bara ställa sig frågan "Ska jag vara snyggt klädd eller se ut som en arbetslös bidragstagare?" det är väl ungefär dom alternativen jag har. Det är på måndag det smäller, bara fyra dagar kvar, eller tre. För vi åker tidigt på måndag morgon. Jag har växlat pengar nu också, det blev en redig sedelbunt. Men det är inget jämfört med min sedelbunt jag hade i svenska riksdaler, den var ju  tung nog att klubba ihjäl mindre djur eller bebisar. Nog pratat om pengar! ehh.. istället ska jag... skriva om... äh skitsamma, jag avslutar väl här. Jag kommer ändå inte på något vettigt att skriva.

May the lingonskog be with you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0