Lördag.

Det är lördag idag. Faktiskt, jag lovar! Även om jag alltid glömmer bort vilken dag det är. Tiden går allt för fort, enligt min mening. Men nog om det!

Igår så skulle vi ha våran väldigt uppskjutna Narutokväll som vi kallar den. Alkohol, pizza och TV-spel i princip. Bara synd att den ordinarie fjärde mannen föll bort, men det var riktigt kul ändå. Till en början var vi Fredrik, Anton E, Korp och Abben. Det körde ihop sig väldigt mycket med alkoholen till en början. Men likt en allkännande profet gled Ersson in på sin vita higst(Saaben Cybil!) och helt plötsligt hade vi transportering, det enda som behövdes var en person över 20 år. Det löste sig väldigt fort. Tack och lov. Vi kom igång ganska sent egentligen, men vi hann med mycket ändå! Sen runt 22.30-23.00-tiden så skulle Ersson börja bege sig för att han skulle jobba dagen efter. Då åkte även Abben med. Sen någon gång efter det kom Emma, Michaela och Nathalie. Trevligt som få, även om de inte till fullo uppskattar japanska fighting-spel med cellshading. Men lite guitar hero spelades också så alla blev nöjda!

Idag har jag mött David på stan och tog en sista måltid på Max, för gamla goda minnen. Eftersom den mannen ska nämligen flytta till Umeå imorgon och plugga där. Nu sitter jag här och väntar på att han ska ringa så vi kan bege oss till någon slags avskedsfest, eller vad man nu kan kalla det.

Fast nu ska jag göra något annat! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0