Fullt ös - arbetslös!!

Första dagen jag är arbetslös. Kändes väl hyffsat. Jag sov ganska länge och tänkte som de flesta bidragstagare(är inte det än) att jag idag skulle jag banne mig ta mig till Arbetsförmedlingen. Men jag tar det imorgon istället när jag likväl ska till stan. Mest troligt kommer dom äcklena sätta mig på någon ungdomspraktik, men jag kastrerar mig hellre med en rostig brödkniv än att jobba gratis 7-16 för att få ett bidrag som knappt är värt något.. Det är väl ungefär som att jobba för 15:- timmen, om ens det. Fy äckel. Nä, jag ska banne mig ha ett riktigt jobb.

Istället för att göra nytta idag har jag spelat guitar hero, glott på tv i mitt rum och haxxat lite med min hemmabio så att den funkar med tv-boxern, och allt detta i bara underkläderna. Jag har absolut ingen aning vad jag kan hitta på. Eller jag har ju faktiskt slut cigaretter så jag kan ju gå och handla det, men det skulle nog vara allt för ansträngande.. Kanske om jag handlade något mer och hittade någon mysig film jag kan se på i min ensamhet. Just i denna skrivstund kom jag på den perfekta filmen, jag har velat se den enda sedan jag spenderade över ett halvår att hitta den och sedan lite över tre veckor att ladda ner den. Anata wo wasurenai, låter som en tämligen intressant film.

Hursomhaver, här om dagen bokade jag och den underbara Nathalie en resa för två till Bulgarien. Sista minuten med ospecificerat boende. Kommer bli spännande, men de säger att man får vad man betalar för så jag förblir hoppfull ^^, Fast jag tvivlar att man spenderar mycket tid på hotellet ändå.

Hoehoh.. nä om jag skulle ta mig till affären kanske...?

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0