Ny dag och nya utmaningar!

Första utmaningen var att stiga upp före 15.00. Jag kände ingen motivation alls att kliva ur sängen och in i kylan(mina element är bög så det är antingen 100% eller 0%). Men jag lyckades faktiskt ta mig upp strax före 15.00 och tog mig till min eftermiddagslektion. Kan inte säga att jag lärde mig något speciellt, det var bara lite förtydligande om tid och platser på japanska. Det var en hel del jakande och negativ form på saker och ting, som jag aldrig någonsin kommer att minnas. Men jag kommer ihåg det viktigaste: "Watachi wa kotochi Õsutoraria ni ikimasu", vilket betyder att jag åker till Australien i år. Tyvärr kan jag inte säga det med en tydligare tidsangivelse, för då blir det krångligt. ^^,

Det var ju större delen av min dag. Ah juste, fick mer sms av Kandis, det var som jag trodde: Hon hade somnat med mobilen i handen med ett halvskrivet SMS - hängivelse eller är jag bara så tråkig? :P Tydligen så har hon blivit sjuk, men jag är väldigt säker på att det inte är jag som smittat henne på något sätt, för jag undvek all sorts kontakt med någon som visade symtom på något före jag åkte till Stockholm.

Ajja, om något väldigt intressant inträffar senare ikväll så måste jag väl blogga om det.

GOD KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Tydligen så har hon blivit sjuk, men jag är väldigt säker på att det inte är jag som smittat henne på något sätt, för jag undvek all sorts kontakt med någon som visade symtom på något före jag åkte till Stockholm."

Ja, om du inte räknar med mina starka drag av Alzheimers, Borderline och Schizofreni.

2008-04-21 @ 18:17:20
Postat av: doodleanton

Ja, det är sant. Jag kanske hade tur som aldrig blev smittad av dina åkommor :>

2008-04-21 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0