Nu är domedagen kommen!

Javisst!

En av domedagens profetior är uppfylld: Anton har införskaffat sig en blogg!

Det hade ju varit kul om det hela var resultatet av tequila, pingpong och thailändska transvestiter. Men jag är bara oerhört uttråkad. Men kul vore det ju om någon är intresserad av mitt liv!

Jag kanske kan börja första posten med vad jag har pysslat med idag.

Jag börjar med bakgrundshistorien: Min bror har flyttat in väldigt nära mig med sin flickvän och dotter, så hela helgen har jag i princip varit förbi där och hjälp till så mycket jag kan. (Ett tips, om någon ber dig om hjälp att bära ett vapenskåp/ammunitionsskåp, neka hövligt och spring för ditt liv). Jag kunde i princip inte röra mig efter jag hade burit de tunga asen till skåp. Och en grej jag inte förstår, sådana skåp är till för säkerhet, eller hur? Men jag skulle fan kunna dyrka upp en med en gaffel. Det är ungefär 200 kilo åt helvete. Vad är det för fel att ha gevären bakom en bokhylla och ammuntionen i en kökslåda? Det är fan vad jag har växt upp med. Jävla lagar som kommer och förstör.

Utöver det har vi haft middag här, eftersom vi är så snälla och bjuder dem på middag när de har slitit hela dagen med att flytta och vi har bara varit barnvakt åt Amanda(min brorsdotter).

Utöver det fick jag några sms från Kandis, hon skulle tydligen gå och lägga sig, för helt plötsligt slutade hon svarade. Just typiskt. Inte första gången det händer, så intressant är jag. ;)

Pfft blir väl att sova snart. Ta-taaaa~ !

Anton över och utåt!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Första kommentaren (yes)

Fortsätt så här så blire ju bra. Jag skrattade till och med.. ^^

2008-04-21 @ 00:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0