Livet leker! Jajjemen!

Jag har inte bloggat något om de senaste dagarna, men livet leker!

Idag fick jag äntligen sålt mopedfanskapet, gamle bettan är nu i ägo hos någon lycklig pitepojk. Jag har aldrig hållt i så mycket pengar, 20.000 i kontanter. Det går fan att klubba bebisar med en sådan sedelbunt, fy fan.

Jag har även fått anställningsbekräftan på Gestamp Hardtech, så man har jobb hela sommaren. Börjar vecka 25 och kör kontinuerligt fyr-skift. Fråga mig inte vad exakt det betyder, men jag kommer jobba under dygnets alla timmar.

Alla satans skoluppgifter har fått finemang också, vg på både Eng C och Religionen. Jag tror jag fick vg på religionsuppgiften för att jag använde ord som "Kukmätar-tävling". Men jag trodde aldrig det skulle bli så bra, så jag är nöjd.

Jag fick dessutom ett felskickat MMS, surpise surprise. Första gången jag får ett MMS som skickats fel. Det spelar nog ingen roll ifall jag svarar på alla sms och mms att de har fel nummer, kommer likförbannat ändå till mig. Jag kan börja med att beskriva bilden, för jag ska inte publicera bilden här. Det är tre sliddjur samt en pojke som man inte riktigt kan avgöra könet på, men jag antar att det är en pojke. Första kvinnan ser ut att vara 40~ och hennes leende är lika snett som en stroke-patients. Pojken står bredvid henne och kollar väldigt nonchalant snett upp i taket och bär ett "peace"-halsband. Andra kvinnan, kan vara syster till stroke-kvinnan, kollar rakt in i kameran med det mest övertygande kuksugar-leendet jag någonsin sett. Jag hade inte, om vi säger så. Det tredje sliddjuret ser ut att vara som mest i de yngre tonåren, eventuellt 11-12. Jag kan tyvärr inte säga något elakt om henne. Texten till MMSet lyder "Supergänget på Operan." Töntigare familje-bild får man nog leta efter... Kan även nämna att jag fick MMSet någon gång under min sovmorgon, men jag får felskickade meddelanden så frekvent så jag blev inte SÅ jävla förvirrad som jag brukar bli. Ibland flyger tankarna igenom efter man får sms efter en hård kväll/natt: "Vad fan gjorde jag igår egentligen?!" Förhoppningsvis blir det ingen sådan kväll ikväll. Med ölglaset i högsta hugg hälsar jag er en glad helg och drick säkert!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0