Gamle Hotel Gripen!

Natten blev inte som planerad. Jag tänkte satan vad full jag är när jag var på pubben, så jag åkte hem lite tidigare. Så runt 2.30 borde klockan varit. Jag tappade mobiltelefonen i bussen hem, någon trevlig tjej gav mig rådet att om min mobil var så kär till mig så borde jag lägga om mina prioriteter. Grejen är att min mobil är värd runt 4k så jag var inte SÅ jävla full att jag skulle slänga det i sjön. Jag hittade till slut mobilen, efter många hållplatser. Så jag klev av någonstans i Hertsön. Det var några sköna snubbar som jag klev av bussen med iallafall. Mitt misstag var dock att gå på stora vägen och fråga om vägledning till Lerbäcken(där jag bor då). Oturen slog till och det visade sig att de jag stannade var civil poliser som tyckte jag var för full. Först var jag ganska glad(ok jag var ganska full) att jag för första gången skulle till Hotel Gripen(fyllehäcken), jag försökte ringa hem, eftersom jag tydligen bodde just runt hörnet ungefär. Ingen svarade så nästa stopp var Hotel Gripen. Jag måste då säga, det är riktigt obekväma celler där. En jävla madrass och ett ekande rum. Jag försökte underhålla mig själv genom att sjunga lite, AAAA BEEE CEEE men min röst skar sig på C så då gav jag upp. Jag pratade dessutom i telefon under själva arresten, det var den enda personen som var på min lista för missande samtal efter jag fått tillbaka mina grejer. På tal om grejer, något jag aldrig hört är att bältet kallas för 'livrem' i polisterm. Fii fan, morsan sa att man kunde hänga sig med sådant. Jag hade då inte en tanke på att hänga mig själv, jag var väl ganska rund om fötterna vid det laget. Sverige kan spara så jävla mycket skattepengar på att skippa Hotel Gripen. Jag blev då fan inte mycket nyktrare. Jag är svinfull fortfarande. Och en cigg av morsan för plåster på såren fick jag dessutom. Det kan inte bli bättre, nästan.

Pusshej, och jag ska fan lyda mina egna råd från och med nu.

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha, du var kul igår :) har du aldrig hört ordet livrem förut? ojojoj

2008-04-26 @ 14:33:55
URL: http://nathaliieee.blogg.se
Postat av: Reba

Anton, du är bäst.

2008-05-22 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0