Det hände!

Det är sant! Något intressant hände mig och som en sann bloggare tänkte jag "det här måste jag blogga om!".

Jag fick ett sms från ett okänt nummer där det stod "Nemuzu se dovolat jsme na slussenu. Cim mame jet k Jankovi?" Jag tänker inte ens börja försöka klura ut vad personen försöker säga mig. Jag trodde först det var en +14 nummer, men tydligen så finns det inget land med det landsnummret. Med min övernaturliga uteslutningförmåga förstod jag att det måste vara ett +1-nummer. Fast då är grejen att landet med landskoden +1 är Anguilla, en liten ö i Västindien som är 91 km2 stor. Folkmängden är 13 000, så det smset hade hamnat jävligt fel. Det skickas många sms som inte var tänkt med mig som mottagare. Ett annat exempel är: "Hej sören. kommer du ihåg vem det var som hjälpte mig fylla i arbetsskada formuläret? Den gången jag brände mig mvh linda" Visserligen så står det väl i vissa databaser att Sören är ägaren av min telefon, min styvfar alltså. Men jag har fått en hel del bisarra sms, jag bloggar väl om det kommer några fler.

Utöver det var jag på promenad med Fredrik i ungefär två timmar. Ett slumpmässigt citat från promenaden: "Ja det dagliga tjugo-över-fyra-ritualmordet". Taget ur konversationen om när jag lämnade Kandis hotellrum på Fredagsnatten.

Men nu blir det väl att leta reda på instruktioner för religionsuppgiften som jag har hängandes. Jag orkar inte med ännu en till IG-varning. Usch.

God natt eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0